specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

Multimedia

Seminarium Customer Experience | 15 marca 2013 | Warszawa, Ministerstwo Gospodarki


Obszar E-biznes

1. Audyt standardów użyteczności - lista standardów dla branży e-commerce

2. Analiza aplikacji mobilnych - ekspercka analiza aplikacji mobilnych realizowana metodą cognitive walkthrough

3. Testy konkurencji - ocena intuicyjności, funkcjonalności i łatwości w obsłudze stron konkurencji

4. Testy A/B - testowanie dwóch konkurencyjnych wersji (A i B)

5. Badania laboratoryjne - obiektywna analiza tego jak użytkownicy korzystają z serwisów internetowych

7. Projektowanie stron WWW skoncentrowane na użytkowniku - user-centered design

8. Raport - usługi E-biznes

9. Raport - usługi E-biznes

 

Obszar Klienci

10. Badanie Tajemniczy Klient - ocena przez audytora standardów obsługi i jakości obsługi Klienta w placówkach usługowych, sklepach itp.

11.  Co decyduje o poziomie satysfakcji Klientów? - budowanie dobrych relacji z Klientami

 

Obszar Ludzie

12. Budowa Efektywnej Kultury Organizacyjnej - kształtowanie i wdrażanie kompleksowych rozwiązań w zakresie kultury organizacyjnej

13. System Kompetencji - wsparcie firm w budowie katalogu kompetencji: opisów oraz wskazówek rozwojowych dla danych kompetencji

14. Audyt Kompetencji - systemowe rozwiązania wspierające rozwój potencjału pracowników

15. Analiza Efektywności (HPI) Organizacji - systemowe rozwiązania wspierające rozwój efektywności pracowników i całej organizacji

16. Analiza Efektywności (HPI) Organizacji - cel i realizacja projektu

17. Opis Stanowisk Pracy - wsparcie firm w projektowaniu opisów stanowisk pracy z uwzględnieniem specyfiki sektora branżowego danej organizacji

18. Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi

 

Dokumenty i Dofinansowanie

19. Dofinansowanie - informacje na temat wartości świadczeń i usług w ramach projektu

20. Dokumenty - informacje na temat dokumentów wymaganych w ramach projektu

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony