specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

Tajniki efektywnej sprzedaży we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.

30 marzec 2012

26, 27 i 29 marca we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie odbyły się seminaria „Sprzedawaj więcej i częściej! - Multikanałowość sprzedaży”. Spotkania zostały zorganizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania w ramach projektu unijnego „Katalizator Innowacji”. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać wystąpień ekspertów i praktyków z branży, których wiedza i doświadczenie doskonale wpisują się w realia funkcjonowania małych, średnich i dużych firm. Celem seminariów było zainicjowanie nowych kierunków działania oraz wspieranie budowania silnej pozycji rynkowej dzięki narzędziom w postaci specjalistycznych usług doradczych orazprogramom badawczo-certyfikacyjnym.

Uczestnicy poprzez udział w seminariach mogli wzbogacić swoją wiedzę w zakresie efektywnej sprzedaży, budowania przewagi konkurencyjnej, a także tworzenia wartościowych relacji z Klientami. Punktem odniesienia do praktyki biznesowej stały się przytaczane doświadczenia znanych firm, analiza najczęściej popełnianych błędów, a równocześnie kluczowych zasad działania w postaci tzw. golden rules.

Seminaria rozpoczęło wystąpienie gościa specjalnego Andiego Prestona, eksperta uznawanego na świecie za czołowy autorytet w obszarze Cold Calling i new businessowych technik sprzedaży. Jego pierwsza prelekcja pod hasłem „Wyróżnij się w sprzedaży” dotyczyła sposobów zaakcentowania pozycji firmy na tle konkurencji, finalizowania wartościowych ilościowo i jakościowo rozmów oraz generowania zysków poprzez zwiększenie cen oferowanych produktów czy też usług. Z kolei drugie wystąpienie obejmowało tematykę sprzedaży on-line. Andy Preston podkreślił wielofunkcyjność i zupełnie nowy wymiar w zakresie budowania wizerunku, wchodzenia w interakcje z potencjalnym Klientem, budowania sieci kontaktów opartych na opiniach i rekomendacjach oraz wyszukiwania informacji (online research) na temat firmy i jej wiarygodności. Uwagę poświęcono takim portalom jak: LinkedIn, GoldenLine, Facebook czy Twitter, a obecność w Internecie uznano za kluczowy element sukcesu i swoisty wymóg istnienia firmy, nie tylko pod kątem rosnącej popularności mediów społecznościowych.

Kolejne wystąpienia prowadzone były przez specjalistów i badaczy z Fundacji Obserwatorium Zarządzania. O efektywnej sprzedaży, w tym o satysfakcji Klientów, jakości obsługi oraz kompetencjach i kluczowej roli sprzedawców, opowiedział Wojciech Bodzan. Z kolei Aleksandra Mojkowska wprowadziła uczestników w tematykę badań w 100% dofinansowanych przez UE, realizowanych i dostępnych w ramach Katalizatora Innowacji. Tematyka skutecznego e-commerce, z uwzględnieniem trendów w badaniach On-line (niemoderowane badania scenariuszowe, Clicktracking, Testy A/B) i zachowań użytkowników, a także funkcjonalności serwisów zakupowych, opowiedziała Agnieszka Jedynasta. Seminarium zamknęła prelekcja Marka Góreckiego z firmy Divante.pl, który zrelacjonował projekt dotyczący optymalizacji, konsultingu, silnika rekomendacji i SEO w ramach modernizacji i refreshingu serwisu turystycznego TUI.pl, przeprowadzony dla firmy TUI Poland.

 

Zapraszamy zapoznania się z prezentowanymi materiałami.

 

Kontakt:
Justyna Chojnacka, Fundacja Obserwatorium Zarządzania
justyna.chojnacka@obserwatorium.pl tel. (22) 379 47 53

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony