specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

Jak powinna wyglądać użyteczna strona e-commerce?

01 lipiec 2011

 us_logo

Czy można zmierzyć, jak powinna wyglądać użyteczna strona e-commerce? Studio badawcze EDISONDA podjęło taką próbę w badaniach, nad którymi patronat objął Program Użyteczna Strona.

Badanie składało się z trzech części: testu usability, badania eyetracking oraz benchmarku 59 największych polskich sklepów. Owocem tych prac jest raport podsumowujący obserwacje i prezentujący wskazówki dotyczące podnoszenia efektywności i perswazyjności sklepów internetowych.

Z raportu dowiedzą się Państwo między innymi:

  •     Gdzie i jak umieścić w sklepie koszyk?
  •     Jak opisywać kluczowe przyciski?
  •     Co sprawia użytkownikom trudność w trakcie transakcji?
  •     Jak prezentować w skuteczny sposób powiązane produktu?

Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu ze strony:

>>> www.kupujemyoczami.pl <<< 

 

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony