Aktualności
15 marca 2013: Seminarium Customer Experience
15 marzec 2013
15 marca podczas seminarium zorganizowanego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania oraz Ministerstwo Gospodarki dyskutowano o trendach, zmianach i mechanizmach konsumpcyjnych.
Pokolenie doświadczeń: na świeżo po seminarium
23 listopad 2012
Oto niezwykle interesujący komentarz, dotyczący wystąpień prelegentów i zarazem krótka relacja Pana Marcina Piotrowskiego z firmy Play na temat Seminarium "Pokolenie Doświadczeń", które odbyło się 19 listopada 2012 roku w Warszawie.
Pokolenie doświadczeń - wrażenia po konferencji, Hello! Studio, 22.11.2012
22 listopad 2012
„Pokolenie doświadczeń, Customer&User Experience” to seminarium organizowane przez Obserwatorium Zarządzania w ramach Katalizatora Innowacji (projektu, którego celem jest m.in. poszerzenie wiedzy oraz wymianę doświadczeń przedsiębiorców m.in. w obszarze E-biznesu).
Pokolenie doświadczeń, czyli o czym warto pamiętać tworząc strony internetowe, Enzo, 22.11.2012
22 listopad 2012
Ostatnich kilka dni obfitowało w interesujące wydarzenia. W Lublinie trwał Tydzień Przedsiębiorczości z całą masą świetnych warsztatów i spotkań. Natomiast w Warszawie odbyło się bardzo ciekawe seminarium – Pokolenie doświadczeń: customer & user experience. O wyjątkowości imprezy świadczyło to, że skupiła uwagę przedstawicieli wielu branż na zagadnieniu nowego podejścia do Klienta i jego pozytywnych doświadczeniach.
Relacja z Seminarium "Pokolenie Doświadczeń" w Target Marketing
21 listopad 2012
19 listopada br. w gmachu Ministerstwa Gospodarki w Warszawie odbyło się Seminarium pt.: „Pokolenie Doświadczeń, Customer&User Experience. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, które skupiło zarówno decydentów CEO, CEM jak i Dyrektorów E-biznesu oraz marketingu nad nowym podejściem do zarządzania – zarządzania poprzez doświadczenia Klientów i e-Klientów.
Relacja z seminariurm, Menedżer Sprzedaży 21.11.2012
21 listopad 2012
19 listopada br. w gmachu Ministerstwa Gospodarki w Warszawie odbyło się Seminarium pt.: „Pokolenie Doświadczeń, Customer&User Experience”. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, które skupiło zarówno decydentów CEO, CEM jak i Dyrektorów E-biznesu oraz marketingu nad nowym podejściem do zarządzania – zarządzania poprzez doświadczenia Klientów i e-Klientów. Podczas wystąpień polscy i zagraniczni eksperci z obszaru Customer i User Exeprience, przekonywali jak ważne jest kompleksowe i łączne spojrzenie na te dwie grupy Klientów oraz jak wykorzystać wiedzę o współczesnych Klientach i e-Klientach do budowania strategii i pozycji rynkowej firm. Wydarzenie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem, na sali gościło 300 uczestników.
Pokolenie Doświadczeń, Customer&User Experience - wielki sukces Seminarium
20 listopad 2012
19 listopada br. w gmachu Ministerstwa Gospodarki w Warszawie odbyło się Seminarium pt.: „Pokolenie Doświadczeń, Customer&User Experience. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, które skupiło zarówno decydentów CEO, CEM jak i Dyrektorów E-biznesu oraz marketingu nad nowym podejściem do zarządzania – zarządzania poprzez doświadczenia Klientów i e-Klientów.
Tajniki efektywnej sprzedaży we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.
30 marzec 2012
26, 27 i 29 marca we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie odbyły się seminaria „Sprzedawaj więcej i częściej! - Multikanałowość sprzedaży”. Spotkania zostały zorganizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania w ramach projektu unijnego „Katalizator Innowacji”. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać wystąpień ekspertów i praktyków z branży, których wiedza i doświadczenie doskonale wpisują się w realia funkcjonowania małych, średnich i dużych firm. Celem seminariów było zainicjowanie nowych kierunków działania oraz wspieranie budowania silnej pozycji rynkowej dzięki narzędziom w postaci specjalistycznych usług doradczych oraz programom badawczo-certyfikacyjnym.
Przedsiębiorca z pomocnym instrumentem
23 styczeń 2012
Początek roku niesie ze sobą wiele prognoz i przewidywań na nadchodzące miesiące. Rok 2012 mimo, że zapowiada się ciekawie, niesie ze sobą wiele obaw i niepewności. Z niepokojem w przyszłość patrzą zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy.
Aktualności
Zapraszamy na Seminarium Recepta na optymalizację zysku, które odbędzie się 25 czerwca
05 czerwiec 2013
25 czerwiec 2013
15 marca 2013: Seminarium Customer Experience
15 marzec 2013
Pokolenie doświadczeń: na świeżo po seminarium
23 listopad 2012
Pokolenie doświadczeń, czyli o czym warto pamiętać tworząc strony internetowe, Enzo, 22.11.2012
22 listopad 2012
Relacja z Seminarium "Pokolenie Doświadczeń" w Target Marketing
21 listopad 2012
Relacja z seminariurm, Menedżer Sprzedaży 21.11.2012
21 listopad 2012
Przedsiębiorca z pomocnym instrumentem
23 styczeń 2012