specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

26 marzec

Wrocław

Sprzedawaj więcej i częściej! - multikanałowość sprzedaży

Radisson Blu Hotel, ul. Purkyniego 10, Wrocław

pobierz prezentacje

Agenda

09:30 - 10:00

Rejestracja uczestników / Welcome coffee

10:00 - 10:10

Inauguracja

10:10 - 11:10

Wyróżnij się w sprzedaży! Jak wyróżnić się na tle konkurencji, finalizować więcej rozmów i zwiększyć ceny?

Andy Preston - Andy Preston Ltd

Podczas wystąpienia Andy Preston odpowie na pytania:

  • Dlaczego Klienci uważają że Ty i Twoja konkurencja to jedno i to samo?
  • Dlaczego USP już nie działa?
  • Jak realnie wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Jak uniknąć pułapek w postaci zniżek czy wojen cenowych i przestać tracić pieniądze?
  • Czy znasz słabe punkty Twoje i Twojej organizacji, które powodują niską sprzedaż?

11:10 - 11:40

Czy wiesz od czego zależy efektywna sprzedaż? Zbadaj to!

Wojciech Bodzan - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Aleksandra Mojkowska - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Wyniki badań w ramach Programu Firma Przyjazna Klientowi:

  • Czy Klient może być zadowolony?
  • Jak Klienci oceniają jakość współpracy z firmą oraz jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji?
  • Jaką rolę w satysfakcji Klientów odgrywają kompetencje pracowników?
  • Jak kompetencje pracowników wpływają na sprzedaż?

Możliwość realizacji badań w ramach programu Katalizator Innowacji (100% dofinansowania z UE).

11:40 - 12:10

Przerwa kawowa z przekąskami

12:10 - 13:10

Wykorzystanie narzędzi On-line w sprzedaży!

Andy Preston - Andy Preston Ltd

  • Budowanie wiarygodności w sprzedaży On-line
  • Przykłady jak skutecznie wykorzystać kanał On-line w sprzedaży (LinkedIn, Twitter i Facebook)
  • Czego oczekują Klienci kupujący przez WWW?
  • Co zniechęca do zakupów On-line?

13:10 - 13:50

Klient = Użytkownik

Anna Milewska-Pałubska - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Aleksandra Mojkowska - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Trendy w badaniach On-line. Jak zachowują się twoi użytkownicy? Jak ułatwić im zakup?

Niemoderowane badania scenariuszowe, Clicktracking, Testy A/B – w jaki sposób badania pomagają w zwiększeniu skuteczności Twojego serwisu?

Możliwość realizacji badań w ramach programu Katalizator Innowacji (100% dofinansowania z UE)

13:50 - 14:20

Przerwa kawowa

14:20 - 15:10

Jak sprzedawać więcej w kanale online? Case Study eCommerce dla TUI Poland

Marek Górecki - Divante.pl

Od kilku miesięcy Divante realizuje kompleksową współpracę w eCommerce z TUI Poland. Celem współpracy jest:

  • Zwiększenie sprzedaży On-line (uzyskanie większego zwrotu z każdej wydanej złotówki na marketing On-line oraz uruchomienie nowych źródeł ruchu)
  • Zwiększenie skuteczności kanału On-line (uzyskanie mocniejszego zaangażowania Klientów i wyższych konwersji oraz wprowadzanie nowych usług i produktów do sprzedaży On-line)

Dotychczas przeprowadzono prace w obszarze badań, projektowania oraz marketingu w wyszukiwarkach. Na prezentacji poznasz tajniki skutecznego działania które pozwoliło nam zwiększyliśmy konwersje na serwisie tui.pl o 150%.

Kontakt

Patronat medialny

Patronat honorowy

Partner

Miejsce

Radisson Blu Hotel, ul. Purkyniego 10
50 -156 Wrocław

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony