specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

27 marzec

Poznań

Sprzedawaj więcej i częściej! - multikanałowość sprzedaży

Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, Poznań

pobierz prezentacje

Agenda

09:30 - 10:00

Rejestracja uczestników / Welcome coffee

10:00 - 10:10

Inauguracja

10:10 - 11:10

Wyróżnij się w sprzedaży! Jak wyróżnić się na tle konkurencji, finalizować więcej rozmów i zwiększyć ceny?

Andy Preston - Andy Preston Ltd

Podczas wystąpienia Andy Preston odpowie na pytania:

  • Dlaczego Klienci uważają że Ty i Twoja konkurencja to jedno i to samo?
  • Dlaczego USP już nie działa?
  • Jak realnie wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Jak uniknąć pułapek w postaci zniżek czy wojen cenowych i przestać tracić pieniądze?
  • Czy znasz słabe punkty Twoje i Twojej organizacji, które powodują niską sprzedaż?

11:10 - 11:40

Czy wiesz od czego zależy efektywna sprzedaż? Zbadaj to!

Wojciech Bodzan - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Aleksandra Mojkowska - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Wyniki badań w ramach Programu Firma Przyjazna Klientowi:

  • Czy Klient może być zadowolony?
  • Jak Klienci oceniają jakość współpracy z firmą oraz jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji?
  • Jaką rolę w satysfakcji Klientów odgrywają kompetencje pracowników?
  • Jak kompetencje pracowników wpływają na sprzedaż?

Możliwość realizacji badań w ramach programu Katalizator Innowacji (100% dofinansowania z UE).

11:40 - 12:10

Przerwa kawowa z przekąskami

12:10 - 13:10

Wykorzystanie narzędzi On-line w sprzedaży!

Andy Preston - Andy Preston Ltd

  • Budowanie wiarygodności w sprzedaży On-line
  • Przykłady jak skutecznie wykorzystać kanał On-line w sprzedaży (LinkedIn, Twitter i Facebook)
  • Czego oczekują Klienci kupujący przez WWW?
  • Co zniechęca do zakupów On-line?

13:10 - 13:50

Klient = Użytkownik

Agnieszka Jedynasta - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Aleksandra Mojkowska - Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Trendy w badaniach On-line. Jak zachowują się twoi użytkownicy? Jak ułatwić im zakup?

Niemoderowane badania scenariuszowe, Clicktracking, Testy A/B – w jaki sposób badania pomagają w zwiększeniu skuteczności Twojego serwisu?

Możliwość realizacji badań w ramach programu Katalizator Innowacji (100% dofinansowania z UE)

13:50 - 14:20

Przerwa kawowa

14:20 - 15:10

Segmentacja Klientów, segmentacja Pracowników, kanały sprzedaży - zależności

Michał Przybylski - INVEST-BANK S.A.

Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO implikuje analizę mierników jakości pracy Pracowników.

Współzależność mierników jakościowych i ilościowych pozwala na wyodrębnienie segmentów Pracowników, zaś poszerzenie segmentacji behawioralnej Klientów o reaktywność na bodźce jakościowe daje niezwykłą mozaikę korelacji pomiędzy segmentacją Pracowników a segmentacją Klientów. Mozaika ta uzupełniona zostaje o specyfikę poszczególnych kanałów sprzedaży.

Efektem jest konieczność przewartościowania myślenia o relacji Pracownik – Klient w organizacji.

Prelekcja prezentująca wyniki analiz poparta zostanie autentycznymi przykładami usprawnień na podstawie tych analiz.

Kluczowe punkty wystąpienia:

  • Zintegrowany System Zarządzania w INVEST–BANK SA
  • Kryteria jakościowe i ilościowe segmentacji Pracowników
  • Kryteria segmentacji Klientów
  • Wyniki analizy współzależności pomiędzy segmentacją Klientów i Pracowników w odniesieniu do kanałów sprzedaży
  • Praktyczne konsekwencje

Kontakt

Patronat medialny

Patronat honorowy

Partner

Miejsce

Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony