specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

Testy A/B

Obszar E-biznes

Realizacja usługi

Testy A/B

Metodologia

Testy A/B - technika badawcza polegająca na przetestowaniu przez użytkowników dwóch konkurencyjnych wersji (A i B) tej samej istniejącej już strony lub prototypu.

Cel

Celem realizacji oferowanej usługi jest wybór bardziej efektywnej makiety/ prototypu/formularza/landing page, poprzez przetestowanie dwóch alternatywnych wersji.

Odbiorcy

Współpracę w ramach tej usługi proponujemy firmom, które posiadają działający serwis WWW.

Sposób realizacji

Badanie stosuje się na każdym etapie cyklu życia strony, począwszy od projektowania strony na etapie makiet, aż po gotowy serwis rozwijany o nowe funkcjonalności (formularze, widgety, aplikacje).

Przebieg badania

  • przygotowanie i realizacja 3 zadań scenariuszowych z użytkownikami serwisu na dwóch alternatywnych wersjach (A i B) makiet/prototypów serwisu, formularzy czy landing page
  • przygotowanie i realizacja ankiety tworzonej indywidualnie dla każdego testu, badającej potrzeby użytkowników i oceniającej funkcjonalności i wygląd obu wersji

Raport wraz z rekomendacjami eksperckimi: analiza i porównanie wyników dla obydwu wersji A i B wraz ze wskazówkami dotyczącymi zastosowania wersji o wyższej konwersji.

Korzyści

  • w sytuacji gdy jest kilka pomysłów na stronę internetową badanie pozwala na szybką i sprawną eliminację mniej efektywnych rozwiązań z punktu widzenia samych użytkowników
  • już na etapie wyboru pozwala na otrzymanie rekomendacji od samych użytkowników, dzięki czemu od samego początku serwis opiera się o sprawdzoną funkcjonalność, co przekłada się na większy zysk i niższe koszta późniejszych zmian
  • możliwość dofinansowania części usług doradczych w ramach projektu „Katalizator Innowacji” z programu PO IG 5.2.

Czas realizacji usługi
Do 6 tygodni

Zgłoś sie!

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony