specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

Testy konkurencji

Obszar E-biznes

Realizacja usługi

Testy konkurencji

Metodologia

  • przygotowanie i realizacja 3 określonych zadań na 3 zdefiniowanych przez klienta stronach, na grupie  użytkowników serwisu
  • ankieta satysfakcji, weryfikująca potrzeby użytkowników i oceniająca jakość obsługi badanych stron

Raport wraz z prezentacją wyników i rekomendacjami ekspertów: analiza i porównanie wyników dla poszczególnych badanych stron wraz ze wskazówkami ewentualnych zmian.

Cel

Celem realizacji oferowanej usługi jest zaprojektowanie lepszego serwisu niż strony konkurencyjne, poprzez zbadanie słabych i mocnych stron konkurencji.

Odbiorcy

Współpracę w ramach tej usługi proponujemy firmom, które posiadają działający serwis WWW.

Sposób realizacji

Badanie warto przeprowadzić, na etapie gotowego serwisu lub na etapie projektowania nowej strony. Monitoring stron konkurencji pozwala zorientować się, które funkcjonalności budują przewagę konkurencyjną.

Korzyści

  • ocena intuicyjności, funkcjonalności i łatwości w obsłudze stron konkurencji. Dzięki analizie można stwierdzić:

- które rozwiązania projektowe są skuteczne
- które rozwiązania projektowe użyte przez konkurencję warto zastosować na własnej witrynie, a których nie warto  wdrażać na stronie
- która strona jest najwyżej oceniania przez użytkowników

  • optymalizacja własnej witryny na podstawie rekomendacji analizy otrzymanych danych na temat średniego czasu oraz średniej ilości kliknięć potrzebnych do wykonania konkretnych zadań na stronach konkurencji,
  • możliwość dofinansowania części usług doradczych w ramach projektu „Katalizator Innowacji” z programu PO IG 5.2.

Czas realizacji usługi
Do 6 tygodni

Zgłoś sie!

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony