specjalistyczne usługi doradztwa transakcyjnego

Ekspercka analiza konkurencji

Obszar E-biznes

Ekspercka analiza konkurencji

Metodologia

W ramach usługi realizowane są następujące działania:

  • zdefiniowanie do 3 konkurencyjnych serwisów WWW
  • analiza ekspercka wskazanych serwisów pod kątem funkcjonalności, layotu strony, kontentu - analiza komunikatów i treści
  • analiza heurystyczna serwisów - wskazanie głównych błedów na stronach
  • wskazanie innowacyjnych rozwiązań i trendów obowiązujących w wybranej branży
  • przygotowanie raportu wraz z rekomwndacjami oraz omówienie wyników analizy podczas spotkania on-line

Cel

Celem realizacji oferowanej usługi jest szczegółowa analiza konkurencji pod względem zawartości stron internetowych, zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych, graficznych oraz trendów projektowych. Poprzez zbadanie słabych i mocnych stron konkurencji otrzymają Państwo wiedzę na temat badanych witryn oraz trendów obowiązujących w danej branży.

Odbiorcy

Usługa skierowana jest do firm istniejących na polskim rynku min. 5 lat oraz posiadających średnio i mocno rozbudowane polskojęzyczne serwisy, z wykluczeniem stron transakcyjnych (wyjątkiem są firmy, które dostarczą loginy i hasła do konkurencyjnych serwisów). W przypadku stron anglo i niemieckojęzycznych należy doliczyć dodatkowy koszt i nakład pracy dedykowanego konsultanta.

Sposób realizacji

Badanie przeprowadza ekspert z minimum 5 letnim doświadczeniem w zakresie usability.

Korzyści

  • ulepszenie własnej witryny, na podstawie wiedzy o najlepszych rozwiązaniach stosowanych na stronach internetowych konkurencji
  • wyłonienie ciekawych funkcjonalności, które warto zastosować na własnych stronach
  • orientacja w działaniach konkurencji
  • uniknięcie błędów, które popełniła konkurencja
  • zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez wdrożenie nowych rozwiązań stosowanych w branży

Czas realizacji usługi
Do 6 tygodni

Zgłoś sie!

Skontaktuj się z nami!

 
Mapa strony